Tuesday, November 30, 2010

Pagi yang terang

KENAPA susah sangat untuk aku melupakan dirinya..apa perlu aku buat untuk aku lupakan dia dari kehidupan aku..maybe aku takkan boleh lupa dia..tapi aku harap aku taklah selalu teringat pada dia...YA ALLAH,berikan lah aku kekuatan untuk menjalani kehidupan ini dengan lebih tenang..aku manusia biasa,,aku nak hidup dengan setenangnya tanpa perasaan gusar dan runsing..

maybe aku kena pegang prinsip nie...

kiranya tiada cinta insan untukku,
Cukuplah Cinta Allah penyuluh hidupku,
Moga kelak ada cinta untukku,
daripada insan yang mencintai Allah,
sebagaimana cintaku terhadapNya

MNABA
semoga abang bahagia untuk selamanya,,syg akan sentiasa mendoakan kebahagiaan abang untuk dunia dan akhirat,tiada dendam antara kita..maybe kita takkan berhubung,tapi ingatlah syg akan sentiasa ada untuk abang kalau abang perlukan syg..syg tetap akan jadi kawan abg baik dunia hingga akhirat kelak..kita akan still kawan forever..maybe selepas ini kita akan membawa haluan masing2..abang jangan risau,syg akan jaga diri baik2..syg akan gunakan nasihat abg dan akan mamfaatkan sebaiknya..terima kasih kerana selama ini abg sentiasa sabar dengan kerenah syg ..mrh2 syg..nasihat syg...semua itu akan syg ingat sampai bila2..syg sayang kan abg sbg abg syg..syg akan merindui abg lps nie..thanks for everything abg...:'(




No comments:

Post a Comment